Perhatian!!

Ada beberapa post yang telah hilang gambarnya. Saya akan update balik gambar tersebut satu persatu ye. Harap masih sudi singgah ke sini ^^.

Friday, January 8, 2010

Abah Amjad masuk hospital

Minggu lepas, suami saya buat pembedahan lutut. Sebulan dua, keadaan agak berbeza sedikit sebab suami tak boleh bergerak atau berjalan seperti biasa. Untuk dua minggu pertama ni jalan pakai tongkatlah. 15hb Jan ni ada temujanji dengan dokor, harap ada perubahan yang baik dan suami tak perlu bertongkat lagi. Sesiapa yang pernah baca kat sini, tahulah kenapa dia kena bedah lutut. Saya juga kenalah ambik beberapa tugas suami yang tak dapat dilaksanakannya. Kalau sebelum ni dia yang dukung Amjad, beli barang dapur bersama, sekarang.. saya lah dukung Amjad, beli barang dapur pun dengan Amjad je.

Inilah kaki 'robot cop'..^_^.



Amjad pulak sejak kebelakangan ini makin manja dengan saya. Pantang hilang, terus cari dan menangis. Dengan abahnya kurang pulak, agaknya dia faham abahnya sakit dan tak boleh dukung dan bawa dia jalan lagi. Sabar sayang ye, nanti abah sihat macam biasa kita pergi jalan-jalan.



Tengoklah Amjad melayan abahnya kat hospital. Hmm, 5 hari jugak kat hospital. Alhamdulila, semua insurans 'cover'. Harap abang cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala ^_^.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover