Wednesday, August 19, 2009

Jangan jeles ^^

Alhamdulillah, walau skrg ni di uji dgn suami yg tak sihat, ada juga perkara2 yg mengembirakan.
Semalam saya terima bungkusan barang2 yg saya beli secara online dan hari ni saya terima lagi bungkusan dari US.

Kat bawah ni barang2 yg saya terima semalam. Nota jahitan yang saya order dari Azima kt WMC, T-shirt Hilyah untuk makcik dan yg best gak dpt pencil case dari kak shais. Ni sebab saya menang kira label bigeyesshop kepunyaannya :pandacloud_26:. Tengok pencil case 'stroberi' tu..yummy2, hihi ^^
Yang ni paling bestt..:pandacloud_27:
Ni barang2 yang ada dlm bungkusan dari US. Hadiah yang saya menang giveaway dari spinningspool-shoppe .
Terima kasih banyak-banyak kak lin^^.
Kain2 tu nanti saya nak buat something dan buat giveaway pulak ye..tungguuu :pandacloud_19:
Ada sesiapa ada idea atau teringin kain tu dibuat apa tak??

Alhamdulillah, ni pulak rezeki Amjad. Kaklin poskan sekali hadiah untuk Amjad, sepasang baju. Hihi..boleh Amjad pakai hari raya nanti.


Dalam kesibukan menjaga Amjad dan abah yg tak sihat. Saya sempat juga siapkan 2 tempahan.
Satu album untuk anak kak raihan dan satu lagi diaper bag utk CPM Honey Nuhaliza.
Jenguk-jenguklah sweetlilcraftshop ye ^^



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...