Wednesday, June 16, 2010

Tears of Midnight Butterflies

Rama-rama malam. Ini bag utk Cikgu Adriana. Saiz 11" tinggi x 8" lebar, mengikut saiz yang diminta olehnya. Saya guna 100% kain cotton us. Tak banyak pun kainnya, saya cuma beli fat quarter dari The Quilter's Bag.


 Ini bahagian depan. Gambar tak berapa jelas sbb cuaca hari tu mendung sikit. Bahagian depan saya cantum serong dan ada 2 ekor rama-rama.

Ini bahagian belakang. Bahagian ni pulak saya cantum melintang selari. Sebenarnya, nak letak yg mana bahagian depan atau belakang tak jadi masalah.


Akhir sekali, key chain rama-rama yg saya kait sendiri ^_^. Tapi saya terlupa nak jahit label Sweetlilcraft :( . Kenapa saya namakan Tears of Midnight Butterfly? Mana air matanya? Hihi..ni bukan air mata butterfly tp air mata org yg menjahitnya sbb jahit sambil menangis. (Org nangis masa kupas bawang kita nangis masa menjahit) Huhu..kenapa menangis? Biarlah rahsia..hahaha ^_^

2 comments:

Quilter's Bag said...

Cantiknye, Ayu!!! Love it,,!!! Nampak sangat exclusive :)

ayu said...

alhamdulillah..bolehla kak. Ni kan kain akk jual :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...