Tuesday, June 8, 2010

Backpacks & Shoulder Bags



 Bag ni dah lama siap, tapi tak sempat nak display kat sini. Sepatutnya ada dua diapers bag menggunakan kain yang sama. Tapi satu lagi saya belum siapkan memandangkan orang yang order tak balas email saya.

Ada yg berminat ke? Kalau ada yg berminat boleh email saya. Material dari 100% cotton yg saya beli dari Nana.

Susah jugak nak buat beg ni dan ambik masa yang agak lama untuk menyiapkannya.

Ni satu lagi backpack, ditempah oleh kak ani. Dah pos pun pada tuannya.




Kain dari Micheal Miller Designer. Macam biasa, saya beli dari Spinningspool shoppe .




Ni shoulder bag utk Amirah. Gabungan jeans dan cotton jepun. Guna magnetic button as closure. Mungkin next time kena guna zipper utk lebih safety dan kemas.




Yang ni pulak beg saya..^^. Dah puas pusing, sudah bwk balik kg pun baru tunjuk kat sini. Ni bag make over je, dari beg merah avon jadi beg rainbow stripes. Saya tambah 4 poket kat dalam. Tapi lupa ambik gambar..sorry ^^.



Ni felt applique beg saya secara dekat, cantik tak?? Hihi..cantiklah kan, tapi simple je ^^, alhamdulillah, siap.

9 comments:

ct as said...

baru dok berkenan dgn beg yg last sekali..tp rupa2nya tuan yg menjahit yg punya. cantik sgt. beg lain pun cantik jgk tp beg ni plg catching the eye..hehe..simple yet sweet...

sweetlilcraft said...

warnanya ceria ^^, tu yg 'tangkap mata' akk tu..hihi.

lynn.amalina said...

ayu!semua nya cantik-cantik especially bag pack tu. jamilah! :)

ummi izah said...

as'kum sinngah sini balik... byk juga hasil tgn ayu yg ummi tak perasan sebelum nih...as usual beg2 semua mantop..keep it up your great job dear.. :)

sweetlilcraft said...

klin, alhamdulillah..tapi susah jugak buat bag pack tu. Byk silap lagi dan kurang kemas. Kena belajar lagi.

sweetlilcraft said...

ummi, tu baru je masuk post. lambat sikit nak update pasal craft. mood kureng.
Terima kasih ummi for your support :)

meh said...

suka ngan backpacks tu..ingat nak tempah gak tok anak nak masuk tadika tahun depan...bape harganyaa..

ayu said...

backpack tu RM80 excluded postage fee :)

Wallets | Sweetlilcraft Collections said...

[...] lagi diaper backpack yg lepas? Alhamdulillah, Ros dah beli cuma tambah nama anaknya. Afham Zaqwan..sedap namanya ^_^.  [...]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...