Wednesday, July 29, 2009

Zipper Tote Bag for Yan



This is for Yan.
Saya tak pernah buat lagi zipper tote bag.
Ni first time, memang lambatla sikit sebab nak tumpu betul2.
Terima kasih Yan order dengan Ayu.^^

Zip sebagai penutup bag.


Saya guna butang pembalut (buat sendiri gak ni) sebagai zipper puller.

3 poket di dalam

Lagi 2 butang kat bawah sebagai hiasan.
Yang ni RM32 termasuk pos penghantaran.
Saiz beg ni 14"h x 16"w


Sesapa berminat boleh order ye.
Tapi untuk sebelum raya ni saya masih boleh terima 2 tempahan je.
Kalau nak tunggu untuk lepas raya, saya boleh terima.
Design beg mungkin berubah kerana saya lebih suka kalau ia unik dan mungkin ada sedikit perbezaan dari yang lain.
Ok, apa-apa email saya kat sweetlilcraft@yahoo.com ^^


(sekarang tengah gunting kain untuk buat English Style Purse untuk Na, tunggu ye Na..^^)


5 comments:

Yanmie said...

salam ayu, still xleh nk guna ayu pnya akaun tu, pelik sungguh..yan bank in ke org lain blh lak..huhuhu...muskil sungguh.

takpun senang yan gi collect je gi tmpt ayu tu yea..amacam???

Yanmie said...

ayu, sori yea menyusahkan ayu utk jahit beg tu..hehe..cerewet kan yan nie :18 nak itu lah nak ini lah...:27

tak sabar nak berbeg tu...:18

Cik As said...

wah ..

saya tak pernah buat lagi yang ada Zip .. kat kedai jahit tempat saya tuh ada zip biase jer .. takut lak nanti cepat rosak kan .. Zip yang tahan lasak tak jual lak .. nak belajar jugak ..

by the way .. Bag tu memang cantik siap dengan customize button lagi .. uih .. memang teliti ...

Unknown said...

salam wakkk..kemas je awak buat bag ni..aritu lydia ade cuba nak letak zip kat totebag tapi tak jadi laa..tak pandai nak letak zip..kalau awak sudi, ajar la kitee..:04

im said...

wah cantek2!!!
rase mcm nak la plak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...