Perhatian!!

Ada beberapa post yang telah hilang gambarnya. Saya akan update balik gambar tersebut satu persatu ye. Harap masih sudi singgah ke sini ^^.

Wednesday, September 3, 2008

Dalam Kerinduan..

Hari ni dah masuk hari yg ke-3 puasa. PENAT rasanye hari ni coz semlm Amjad meragam..jd tido pun kejap sgt. Lepas tu dia nyusu..bdn ibunye terasa lagi penat.

Bila tiba bln pose camni..RINDU kt kg. Nak makan kuih kelantan..ptg td suami belila gak kuih butir nangka, lompat tikam ngan onde2. Tapi dah tak berapa elok, dah nak masam dah. Tu ingat petang esok nak buat sendirila, lg puas hati.

Ntahla..dlm kepenatan hari ni, tetiba rasa sendu. Teringat suasana berbuka puasa bersama arwah mama, arwah ayah (atuk), ngan mak (nenek), papa dan adik2 kt rumah mak kat kg. Skrg rumah pusaka tu dah disewakan. Hmm..mcm2 berselirat dalam hati. RINDU dan SEDIH..
Segalanya takkan kembali macam dulu lagi. Masa dah berubah..
Hemm..sekarang dah ada suami tercinta dan Amjad buah hati ibu. Kalianlah pengubat hati..I love both of u very much.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover