Thursday, October 8, 2009

New Header

Perasan tak new header??
Menggantikan yang lama. Tulisan pun dah tukar. Mungkin sikit masa lagi saya akan tukar label pada tulisan tersebut.
Lagi senang dari yang lama. Ok ke tulisan mcm tu, simple kan? Harap dapat kekal pada tulisan tu sbg label. Susah betul saya nak fixed pada label ni. Ada sesiapa boleh tolong ke?? Huaaaaaa...

Ni header lama

Header baru ok??


note: Tote bag Amy dah siap. Insyaallah, esok saya upload gambarnya.



2 comments:

jom makan said...

salam Aidillfitri cantik header baru tu,kartun yang cun...nak tanya camne ya nak cari gambar cam tu...

Ayu said...

tq..:)cuba cari kat wallcoo.net.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...