Perhatian!!

Ada beberapa post yang telah hilang gambarnya. Saya akan update balik gambar tersebut satu persatu ye. Harap masih sudi singgah ke sini ^^.

Monday, December 15, 2008

Kete kemek..



Nila kete ma yg kena 'cium' kat bumper..hari ni dah pergi baiki. Nak tunggu insurans lambat sgt, jadi melayangla RM650.


Ni pula Vios yg cium bumper Kenari..respect betulla. Tak kemek pun dia, cuma calar sikit kat nombor plat.



Ni Wira atau 'jaguh jalan raya' yg telah 'menyondol' Vios sekaligus Kenari..terus kena tarik dengan lori tunda.

Apapun..syukurla, takde kemalangan jiwa. Kesimpulannya, berhati2lah di jalanraya. Ingat orang yang tersayang. Kemalangan bukan saja melibatkan diri kita seorang, tapi orang lain jugak yang mungkin tak bersalah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover