Tuesday, July 27, 2010

Free Tutorial & Pattern

Salam semua, orang kata sharing is caring kan? Jadi, hari ni saya dengan besar hati saya ingin berkongsi free tutorials & patterns ^_^. Tapi bukan saya punya tapi dari pelbagai sumber atau blog yang boleh dijadikan rujukan buat kawan-kawan semua.


Saya teringin jugak nak bagi tutorial tapi masa tak mengizinkan. Insyaallah, satu hari nanti. Jadi sebelum sampai hari saya buat tutorial sendiri jadi saya kongsi dulu tutorial dari rakan-rakan crafters yang lain.


Buat masa sekarang baru ada beberapa link yang saya sempat masukkan. Insyaallah, saya akan tambah lagi dari masa ke semasa. Jadi, singgah-singgahlah selalu ye untuk dapatkan info terbaru ^_^.



Segala tutorial boleh dapatkan kat sini :


Happy crafting & sewing everyone


^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...