Thursday, April 29, 2010

Kain dan Riben


Hari Isnin lepas dapat kain ni dari Diesha. Ada extra fabric lagi..sukaa :)


Untuk rakan2 yg tempah beg dsbnya boleh pilih kain ni. Boleh tengok dengan lebih lanjut kat sini.



Bawah ni pulak, grosgrain ribbon untuk dijual. Saya beli kat satu kedai kraf kat sini. Baru je terjumpa kedainya semasa mencari buggy Amjad. Mcm2 ada tp yg ni je saya dpt sambar dulu, harga barangnya pun tak mahal sgt. Sesiapa yg berminat NAK BELI boleh singgah kat LILSTORE saya. Kalau nak beli by pack pun bagitau saya ye. Insyaallah, saya boleh bagi harga special. Lilstore tu saya belum master lagi..:)



Ok, jumpa lagi ^_^

psttt..tak berapa sihat, kena selsema. Nak tidur malam susah sgt, hidung terumbat. Nak buat kerja, kepala pulak berat je. Doakan saya cepat sembuh ye :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...