Saturday, December 19, 2009

Its All About Life and Craft

Salam semua,
Selamat Tahun Baru 1431H

Sempena tahun baru ni saya nak buat beberapa perubahan untuk blog ni. Blog ni dah berusia setahun lebih tapi tak begitu aktif. Tujuan saya berblogging dulu adalah untuk mengisi masa yang terluang ketika cuti sekolah dan bercerita mengenai Amjad. Saya masih ingat, masa tu saya baru mengandungkan Amjad.

Sebelum ini, blog title saya: The journey of life, hari ini saya telah menukarnya kepada
ITS ALL ABOUT LIFE AND CRAFT.
Jadi, kat sini saya akan bercerita mengenai apa2 aje kisah saya dan keluarga dan juga mengenai kraf dan hasil kerja tangan saya ^_^. Blog SWEETLILCRAFT akan saya update mengenai produk yang telah siap dan utk dijual sahaja. Tidak lagi bercerita mengenai kraf di situ. Sedikit masa lagi mungkin saya akan domain utk kedai saya tu..insyaallah.
Kalau dibandingkan hitstat kedai saya lagi tinggi dari hitstat blog ni..hihi. Mana taknya, sebulan berapa kerat je post entry saya. Insyaallah, akan saya cuba update sekerap mungkin^^.

Header saya pun kena tukar lagi..")
Ok, jumpa lagi. Thanks for reading ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...