Perhatian!!

Ada beberapa post yang telah hilang gambarnya. Saya akan update balik gambar tersebut satu persatu ye. Harap masih sudi singgah ke sini ^^.

Friday, October 31, 2008

DeMam..

Alhamdulillah..sekejap je demamnya. Kisahnya, tersedar pukul 5pagi malam semalam,semalamnye..(28hb la tu) hehe. Rasa tak larat sgt nak bangun, bdn lenguh2. Sebelum tu memang dah bangun susukan Amjad,masa tu ok lagi.Tapi memang dah rasa sakit pinggang.

:minimo_36:
Tup-tup, lepas tu dah mula sakit kepala, mual, nak muntah, sakit perut..pendeknye sakit satu badan. Terpaksala kejutkan suami tercinta..dgn muka kesiannya, minta suami buatkan nestum..(tak malu tul..hehe) (Dah nangis dah sebenarnya..hahaha, manja tul la ibu Amjad ni) Suami pun bangunla, buatkan nestum, bawakan biskut lagi..pastu, kena suap lak tu. (Nak wat camne..taklarat sgt nak bgn). Perut tu sakit sbb gastrik mula datang balik sejak susukan Amjad. Mana taknye, waktu tido manala kita makan lagi..cuma minum air kosong je tiap kali Amjad bgn nyusu..last2 kita yg perut kosong.
Badan memang lemah sgt, tangan pun tak bole nak genggam, apalagi nak angkat Amjad yg dah 6 kilo lebih.

:minimo_41:
Amjad nak nyusu, suamila angkat letakkan kt tepi sy.Nyusu sambil baringla. Kesian Amjad..ibu langsung tak bole angkat Amjad. Bangun solat subuh, sambung tido balik..breakfast, biasala..suami yg buat.. Nasi goreng..hemm..nasi gorengnya memang sedap dia buat dari yg sy buat.(tau takpe..)
Pukul 11.00 pagi, lepas suami mandikan Amjad barula pergi Poliklinik Umra. Tapi..punyala lama tunggu, tgk org takdela ramai benor. Sy ni dah la tak larat nak angkat kepala,terlentok kt kerusi tu. Last2 pi tanye makcik kaunter, tup2 baru nak g hantar sy punya kad..alahai. Nasib baik kejap je, pastu terus panggil..check dgn Dr.Ummu. Alhamdulillah..doktor yg bestla, peramah, explanation yg lengkap..soalan2 semua sudah djwb tanpa disoal. Tak jadi nak marah.
:minimo_38:
Yang paling suami suka apa?? Hemm..doktor pesan dapat kan je 4-5 orang anak setahun sekali... Barula stop dan merancang..hahaha. Insyaallah..kitaorang pun 5 tahun baru dpt Amjad..ada rezeki yg Allah bagi, kami terima dgn syukur.
:minimo_39:
Petang tu..dah baik dah. Cuma still sakit2 badan..suami pun hari tu terpaksa cuti. Kesian dia.. dua2 kena jaga, ibu Amjad dan Amjad sekali..sayang Abang..maafkan ayu susahkan abang ye.

post  signature

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover