Thursday, November 1, 2012

Cloth Pantyliner

Salam semua..

Dah habis demam raya? Saya tak balik kampung tahun ni. Semua yang balik cerita trafik teruk..huhu. Tu yang tak tahan kalau nak balik kampung. Tapi tahun ni raya haji rasa kelainan sikit sebab TV Al-Hijrah selalu siar siaran langsung dari Mekah. Huhu, buat rindu nak ke sana lagi..

Dah habis raya, saya demam jahit pantyliner..hihi. Tapi sempat jahit 8 keping je sebab dok pikir nak siapkan order orang. Nanti ada kesempatan nak siapkan cloth pad pulak. Seperti kita tahu pembunuh utama wanita ialah kanser payudara dan pangkal rahim. Kita pun sering diberitahu tentang bahaya penggunaan pad. Jadi langkah pertama saya, saya tukar pada cloth pantyliner dan cloth pad. Setakat ni saya guna kain flannel dan saya berpuas hati dengannya. Nak beli kain bamboo belum mampu lagi. Cara basuh, saya bersihkan dulu segala kotoran dan masuk mesin..ni kes malas, haha. Tapi kalau nak tahan lama, basuh tangan jelah dan jemur.   


Ada yang nak cuba cloth pantyliner? Sebagai percubaan saya sediakan pek ekonomi, satu set (2 helai) dengan harga RM10 sahaja (SOLD. Terima kasih ^^ ).  Bolehlah buat percubaan. Harga biasa, satu keping RM7-10 bergantung pada jenis dan harga kain. Stok terhad, ada 4 set sahaja. Next time, price will be more higher with the improvement of skill..*wink2*.

Cepat-cepat sebelum kehabisan stok. Sesiapa berminat boleh emel saya ye [sweetlilcraftshop@gmail.com]. Ohya, jangan lupa join giveaway dekat FB fan page ye ^^.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...