Perhatian!!

Ada beberapa post yang telah hilang gambarnya. Saya akan update balik gambar tersebut satu persatu ye. Harap masih sudi singgah ke sini ^^.

Wednesday, March 7, 2012

Weekend Activities

Beberapa minggu lepas bawa anak-anak pergi pantai. Amjadlah nak sangat pergi pantai, jadi bawa dia pergi Pantai Kelanang jelah. Itu yang paling dekat kat kampung. Kalau balik Kelantan, banyak pantai yang boleh pergi. Macam biasa, dia suka main pasir dan buat istana pasir. Bukan nak mandi sangat pun.




Al-Fateh yang tengok abangnya main pasir. Sat lagi dah besar boleh ikut main sama ye.




Ni gambar Fateh kat rumah. Suka tersenyum dan buat orang lain tersenyum. Biasalah kan, tengok muka anak kecil, fikiran kusut boleh tenang :)





Matahari yang semakin menghilangkan diri. Sebelum magrib kami bertolak pulang.
Jumpa lagi ^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover