Friday, August 19, 2011

My Baby Bedding Set & Nursing Pillow


Semalam siapkan sarung tilam dan bantal baby. Set tilam ni Amjad yang punya cuma tukar sarungnya sahaja. Saya lapik span, buat quilting dan jahit free motion pada sarung bantal dan tilam. Just simple quilting sebab tak larat nak gunting kain. Kainnya saya beli kat Ikea.





Satu set dengan tilammnya, saya buat nursing pillow. Mulanya  takde cover pun. Perasan tak kain kotak2 dan kartun sebelah dalam? Tapi belum apa-apa, Amjad dah kotorkan dengan ais krim. Jadi saya jahit cover mengunakkan kain yang sama dengan cadar dan terus simpan dalam beg. Kalau tak, Amjad buat main lagi. Harap bantal ni membantu elakkan atau kurangkan sakit pinggang dan lenguh saya semasa menyusukan baby..*wink*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...