Monday, September 14, 2009

Dalam proses untuk Sembuh

Salam semua..

Terima kasih pada teman2 yang mendoakan saya. Alhamdulilah, saya dah beransur pulih. Sebenarnya doktor bagi 2 pilihan, samaada cucuk dan ambik sampel atau terus buat pembedahan dan keluarkan lump tu. Jadi saya pilih terus buang, dari benda tu duduk kat situ dan merisaukan saya.
Saya buat minor operation je kat DEMC. Alhamdulillah, ada insurans untuk cover semua kos.
Sedar je dari opearation tu saya masih lagi pening2, kesan dari ubat bius. Nak tidur balik agak sukar bila ubat bius dah habis. Saya mula rasa amat perit dan pedih kat bahagian dada yg dibedah. Tangan kanan pun sakit bila diangkat tinggi. Tapi kejap je, lepas tu saya telan pil tahan sakit ^^. Bedah pun takla besar sangat, sekadar 1" je, cuma mungkin bahagian dalam tu yang kena jaga. Saya kat hospital pun sekejap je. Tak jadi masuk wad, saya mintak balik rumah sebab nak susukan Amjad dengan lebih selesa. Tapi balik kampungla (belah suami), supaya dpt rehat. Saya belum dapat dukung Amjad, kalau kat kg ramai yang boleh layan dia.

Hari ni dah hari ke-4, luka pembedahan belum kering sepenuhnya tapi tangan dah mula boleh angkat tinggi. Saya pun dah boleh dukung dia tp belah kiri je. Syukurlah, takdelah serius sangat, sbb sesetengah orang ada yang sampai bernanah. Tapi result sepenuhnya belum keluar lagi. Lepas raya baru jumpa doktor, harap takde yang merbahaya. Harapan seperti sinar mentari pagi ^^. Terima kasih semua....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...